søndag 25. november 2012

Wonder Woman

So... Xmas shopping...
It means one for you, five for me... I'm so good at this!!




Well... If the shoe says so... Wonder Woman!

Etter ett mindre heldig julehande-forsøk sist helg, var jeg i Camden Town for ett nytt forsøk i dag... Må si at forsøk nr 2 ble hakket bedre enn forsøk nr 1. Denne gangen fikk jeg faktisk begynt på 3 julegaver, og fullført 1! Sist ble det bare begynt på 1.
.......
Hvor mye det har blitt på meg selv i løpet av disse to helgene syns jeg ikke vi skal snakke om... Men den skinnjakka var jo bare SÅ fin, og jeg kan helt sikkert bruke den i lang tid uten å gå lei.
Disse nye conversene måtte jeg jo bare ha. Det sto navnet mitt på de (Wonder Woman)... Og så var det den veska... Den var praktisk! Og ikke så dyr heller.... Nå trenger jeg bare en ny kjole til julaften, og en haug med julegaver, så er jeg ferdig med årets julehandel. Neste helg kanskje?!

Natta fra wonder dama!
Sweet kisses
Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar